jag ska bli en war maker, starta krig

okej, jag ska starta krig, och jag ska klaga i dag igen. jag är så jävla förbannad,
jag vacknade helt omedveten om vad som skulle ske.
jag kollade ut genom fönstret. vad ser jag. vad ser jag?!?!
JAG SER SNÖ, DET ÄR VITT
helt seriöst får jag världen chock och börjar gråta. stortjuta. och det är helt seriöst

jag vill typ bli emo och skära halsen av mig. men jag kämpar och går till hevetes jävla bussen
fryser fingrarna av mig, och blir bara argare och argare. jag ser en 459 åka förbi, men tänket att det kommer ju en till.

jag står och väntar i en kvart och typ fryser verkligen ihjäl. jag börjar seriöst skrika alla fula ord jag kan och sparkar nästan sönder buss-blanket. börjar tro at jag haar någon form av damp.

sen ringer madde. som sittere på bussen som jag väntar på. JAG MISSADE DEN
altså stod jag ute och väntade på en buss som sedan åkt förbi. I SNÖVÄDRET.
Då gråter jag ännu mer kan jag tala om.
herregud. det är inte min dag. och jag klarar inte av att se mer snö.
jag gör verkligen inte det.
fitt-snö.

Kommentarer
Postat av: nicita

hahah jag ´älskar hur du skriver gumman.

verkar som du har turen på din sida ;)

2010-04-23 @ 15:34:59
Postat av: linnea

haha, du är allt för söt du nicita :D

jo klart jag har. det var en underbar morgon!

2010-04-23 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0