lite frågor

Ögonfärg: bruna
Hårfärg: svart/mörkbrunt
Skostorlek: 38/39
Civilstatus: rasmus♥
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: skorpijon


Skor som du bar idag: träningskor
Dina svagheter: stressad, otålig
Rädsla: mörker
Målsättning: känd, rik, framgångrik och massa kärlek


Första tanke när du vaknar: jag tänker på rasmus, att jag vill somna om.
När somnade du igår: runt halv 12
Pepsi eller Coca Cola: en kall pepsi
McDonald's eller Burger King: McDonald's
Lipton ice tea eller Nestea: kaffe
Choklad eller vanilj: choklad

Svär du: tyvärr alldeles för mycket
Sjunger du: konstant
Duschar du varje dag: varanan, om jag inte tränar
Gillar du skolan: jag gillar vänner.
Tror du på dig själv: oftast
Kommer du överens med dina föräldrar: för det mest.

Har du under den senaste månaden
Shoppat: yes!
Ätit en hel ask müsli: ofta musli i ask? i karton väl. men nej!
Ätit sushi: nej
Stått på scen: nej
Skejtat: nej
Bakat: nyss, sockerkaka med fulkorn mjöl. euw!
Stulit något: haha en te påse ;) 'stolt
Blivit nerslagen? nej

I framtiden...
Namn på barn? sunday
Hur vill du dö? somna in som en lycklig 70 åring. typ
Vad vill du bli när du blir gammal? famouse

Antal människor du skulle ge ditt liv förr: seriöst, vet inte om jag tror på sånt..
Antal cd-skivor: old-faschion
Antal piercnings: tre
Antal Tatueringar: det kommer, en skorpijnon i nacken, och en text/hjärta på handleden
Hur många gånger du varit med i tidningen: 4 kanske
Antal saker du ångrar: egentligen ska man inte ångra saker. men lite små saker.


Kommentarer
Postat av: vicks

Haha, tepåsarna! Känns inte som att Avni saknar dem direkt...

2010-04-27 @ 00:24:59
URL: http://intecoolt.blogspot.com
Postat av: linnea

haha, nae blev nästan besviken. jag som ville typ bli efteryst och allt. skit oxå. vi får smida större planer.

2010-04-27 @ 16:16:54
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0