18år

Jag har glubla flera kvällar i rad nu, och varit så jävla förbannad. jJust på att jag fyller år i november. Jag vill ju lixom inte missa krogen när alla andra går ut och absolut inte studetveckan som kommer. Gud vad sur jag är på den jäveln som har hitat på den regeln att man inte får gå ut förens man fyller 18. Frågan är ju om man är mognare om man fyller i maj än october...SKULLER INTE TRO DET VA! Men i dag slog det mej, eller igår faktiskt. ( ni vet jag har ju ådersnoja och vill inte fyla 18) att jag kan komma in ändå. och vara 17år!!! yeah. Då får jag lixom det goda utav allt. FAst jjag är fprtfarande skit piss off ppå gubbarna som bestämmer så. Vadå ena dagen frågar dom om mitt oranga kuvär och andra dagen måste kag visa lägg på 15år bio (vilket var jävligt förnedrande dock) men det visar äl att man kan vara båda. Och det tänker jag vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0