bara-jävligt-mycke-jag

jag .....(snod från viktoria)
...är rädd för att vara ensamn
...älskar att reta tanter, 40+.
...är rädd för flyggplansläten
...hade jätte, verkligen jätte bra självförtroende. förut. nu bara bra
...insperaras av folk jag ser på stan
...har nästan glömt bort hur sommar är
...är trätt på folk som bara snackar skit
...irriterar mig på folk som inte är sig själva
...har zero insperation just nu
...är igentligen blyg..
...är trött att alla ska bestämma över mig
...kan inte hata på riktigt.
...tror att alla människor har en god sida
...är ingen musik tjej
...är en riktig teve nörd
...har inga riktiga framtidsplaner, bara lägenhet. inte ensam! (bartänder)
...är snällare,elakare, starkare (psykiskt) godare, ondare än vad folk tror
...har riktigt dålig syn
...älskar att måla
...vill inte börja tvåan
...älskar att sova
...är cool
...gillar att synas
...älskar att bli fotat
...skulle vilja bli bartänder (min ända frmtidsplan, just nu)
...är hypokondiker
...är paranoid
...är glas att jag är jag
...tycker att min familj är bäst
...är jävligt mycket jag och jävligt mycket mer

Kommentarer
Postat av: Victöriä

Linnea i ett nötskal typppeh (y)

2010-02-08 @ 19:06:35
URL: http://intecoolt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

YOU GO GIRL..

2010-02-08 @ 19:27:43
Postat av: linnea

2010-02-08 @ 20:48:35
Postat av: linnea

2010-02-08 @ 20:48:35
Postat av: linnea

victöria, du är allt för bra

2010-02-08 @ 20:49:18
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/
Postat av: linnea

you can go girl ;)

2010-02-08 @ 20:49:43
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0