den-jävla-sommarn-marry-me

ska snart ladda upp något sommar bild
ska bara skriva av mig lite först

sommar, just nu. inge dåligt med sommarn
det närmaste jag kommer sommarn just nu är och lyssna på
sommarmjusik, typ summer of 69
och kollar på sommar-bilder
typ gåshud
låt sommarn vara för evigt
låt det vara sommarlov, bli aldrig augusti heller
jävla augusit
och snälla låt mig vara ung för alltid
vad gör man när man är typ 50 bast
nu börjar livet nu till typ 25
fyfan, måste vara bästa åldern
jag ska leva livet
sommarn, sommar sena, varma underbara kvällar
fest
fest
sommar
ung
männsikor
midsommar
ae, jag spriker snart. låt mig få börja leva
hur börjar man leva i snöbaken. pff
på skidorna, vadå leva?
sommar.sommar
jag börjar bli desperat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0