inte-neggo





nej jag är inte neggo
(många kommer tro att det står neggro)
jag klagar nog inte mer än någon annan
är oftast ganska glad, jag vill inte att folk ska tror det
tror att jag är sur och negativ, det är jag inte
kanske verkar det i bloggen, fast man har så många flera sidor
en dom man visar i bloggen, och om jag skulle skriva allt roligt
så skulle jag få skriva hela mina dagar.
jag garvar varje dag
har roligt varje dag, det är bara det att det är inte kul att läsa sånt
sånt som alla gör hela tiden
jag skriver, eftersom en kommenterade det, och så är det inte
jag är glad, och oftast positiv :)
och mina svordommar, en dålig vana
som jag vill och förösker bli av med.
men det är ju inte det viktigaste.
det är bara ett ord



Kommentarer
Postat av: töt

jaa på den där första bilden.. du är as glad ju och så ser det ut som att du ska ha matte. herregud. lycklig tjej. hon som tar bilden (fotografen aså) hon verkar va as snygg..!

2010-02-17 @ 20:36:23
Postat av: linnea

haha fotografen är cp och tjock... mmmmm grr hon heter yasmine. gillar hasch och är en?

2010-02-17 @ 22:00:00
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/
Postat av: linnea

haha fotografen är cp och tjock... mmmmm grr hon heter yasmine. gillar hasch och är en?

2010-02-17 @ 22:00:00
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0