tycker-synd-om-mig-själv

sitter här & tycker synd om mig själv. som fan
så jag hoppas att alla andra också har det dåligt
ingen ska må bra om jag inte mår bra.
nae, men typ
sitter här helt-funcking-övergiven. jag som hatar att vara ensam
kul. i rasmus lägenhet med. det ekar. jag vill att han ska komma hem
han kommer hem runt halv 10. om jag lever då är bara att vänta och se
desperat har jag letat efter mat. det slutade men att jag satt och åt hans
äckliga-potatis-chip
så jävla hungrig
och fucking-angry
inget går min väg
mitt huvud sprängs och mitt näsa är helt täppt
så i helvete heller kan jag kan inte sova för man kan inte andras med munnen
för jag har så ont i huvudet. och jag kan inte andas med näsan
kul jul.
jag kommer bli sjuk
jag tänker inte bli sjuk
och så fryser jag också
och finns det något bra på teve?
nej
ska ut på gatan och slå ner någon oskyldig nu.
sen råna dom på pengar

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara som en trevlig tjej!

2010-02-16 @ 23:02:46
Postat av: Anonym

är du glad och positiv ibland också eller?

tyvker du verka va lite neggo rätt ofta eller?typ faaan hela tiden..

Skulle vilja se mer vbilder och lite om när du typ har kul i livet också.

kram från en som kolla bloggen ofta

2010-02-17 @ 09:38:00
Postat av: Anonym

...altså att du skriver "faaan "hela tiden..

2010-02-17 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0