värden-explo

jag har vellat fått ut mej detta länge, nu är nog rätta tillfället
vad har hänt med dagens barn?
jag snackar om alla p96, 97,98 och dom
altså ta det inte persnligt guys
men när började man sig bry sig om mode när man var 13 år?
vare inte typ då man hade kill-basiller
var inte typ första kyssen väldigt sen
och nu väldigt tidig
att ha sex när man är 13 börjar bli normallt?
och när jag gå på stan ser jag 40 andra folk som har lika dana tröjor,
eller faktiskt just dn tröjan jag vill ha
och då är 38 av dom under 13
känns bra
när blev det så?
när blev alla tjejer fjortisar och alla killa fjortisar?
när jag gick på berga hade alla killar keps och var bondar
nu har alla nyaste vaxet och spetigaste håret
nyate och dyraste jackorna.
vem är deras "roul model" eller va det heter
jag undrar bara hur det kommer bli om några år
då börjar man säkert knarka i 5an
blir ledsen
kän på den!


snälla p09876543456 var bara så som ni ska vara eran ålder, hur ska ni vara när ni är så som ni föröker vara nu, hur ska ni se ut då?och hur ska ni klä er?

ta det inte personligt


Kommentarer
Postat av: carro

du har faktiskt rätt :)

2010-02-24 @ 09:25:28
URL: http://cmeh.devote.se
Postat av: linnea

vist har jag :)det är lite sorligt faktiskt

puss

2010-02-24 @ 10:17:35
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0