berga-barn

japp så är det, jag kommer alltid vara ett berg-barn.
på något sätt gillar jag det, eftersom jag inte alls är som ett berga-barn.
fast ändå är jag glad attt jag gick på den skolan sjuan till nian.
jag lärde mig mer än att läsa och skiva,
jag lärde mig att dom stackar eleverna ungeför 50% som gick/går på berga inte kommer klara sig lätt här i livet
vilka problem..
jag var alltid mig själv på berga, jag trivdes, trots att jag och julia hade ungerfär alla högljuda tjejer emot oss.
men vad har hänt med dom tjejerna som var coola då? dom som redan började röka första dagen i åttan, ( nu börjar don röka i sjuan, vart är världen påväg.. lixom min syster går i sjuan...) jo iaf dom som trode dom var något på berga, dom är ingenting nu på iv.. aja synd på dom.. men jag kunde seriöst inte bry mig mindre.
jag vet iaf att dom som pluggade ( och vad coola ändå ;) ) kommer lägre i livet än dom som va coolaste och gjorde mest saker, då snackar vi OLAGLIGA. jag vill skratta dom upp i ansiktet.. dom måste ånga sig.


Kommentarer
Postat av: Fia H

Jag var hög ljud och rökte på berga, men har klarat mig bra och har slutat röka. Heja mig! ;)

Jag var cool. Jag är cool.

2010-01-12 @ 15:56:17
URL: http://fiahogstrom.devote.se
Postat av: Tjernaa

hah fia ! ja har klarat mig rätt så bra ;) fast man gjorde dumma saker !!! hhahhhahhhah xD

2010-01-13 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0