berga-dan

tycker även det var värt att nämna berga-dan, matteläraren dan.
dan,dan,dan underbara äckliga dan. hat-kärlek till dan. jag delade mycket med han, mycker aggrisioner, mycker irritationer och väldigt lite skratt. dumma dan som inte kunde lära ut, ( kan ju skylla på han när jag visar minna mette kunigheter) ig i psykologi får han av mej, det vet han även om för det har jag sagt till han. jag sa mycket till dan, klagade ofta på han.. men han behövde det, han kommer nog inte glömma mig.. hoppas jag.. jag ko´mmer iaf inte glömma han. underbara äckliga dan. men på ¨ågot sätt är det han jag saknar av berga-lärarna. för vi hade ju faktiskt vårat band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0