dröm-jobb



mitt drömjobb.

mitt dröm jobb är modelljobb, jag vet att det kommer vara omöjligt att bli det, eftersom man behöver se ut som en modell, men det är ju därför det kallas drömjobb. för det är en dröm
tänk er att bli sminkade, bli fixade och stylade och känna sig skit snygg. sedan bli fotad och placerad i någon fashion tidning. amzing! jag har alldtid gillat att bli fotad. grymt kul. jag står mycket hellre framför kameran en bakom. jag gillar att synas, det är super kul. så mitt dröm jobb är absolut modelljobb.

men jag ska även bli bartender! ett jobb som jag iaf vet att jag kan bli. hur kul kan inte det vara att blanda drinkar till massa roliga männsikor. man träffar ju hur många männskor som helst. helst utomlans också.
super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0