dyslexi

fick tillochmed fråga hur själva ordet dyslexi stavas, dock ett svårt ord. och nej jag har inte dyslexi, men vore faktiskt lite skönt att få en diagnos av det, en förklaring till mitt dåliga stavande (som jag själv inte tycker alls är så illa, som säkert inte alls är så illa) men det är inte lätt. och ett VG pågrund av att jag inte kunde stava korrekt tycker jag sög, för det är typ inget man kan rå för, jag har nog ärvt mitt sköna språk från min kära moster, och jag ska vara glad för det! för ingen har ju dött av att man stavar väl med vell som jag trott att det stavas i 15 år, och inget har väl dött av att man skriver något m för lite eller för mycket här och där, för jag säger bara om någon dör av mina stavfel, då ska jag ta tag i saker och ting, men just nu är det inte så viktigt. man klarar sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så länge du inte blir läkare och skriver ngt fel så;) anrs har du så rätt Linnéa!!

2010-01-10 @ 22:54:39
Postat av: Anonym

Undrar vem det är ifrån ;D haha

2010-01-10 @ 22:55:28
Postat av: Karolina

ÅÅHH min älskade systerdotter! Va roligt att du har börjat blogga! Och du har HELT RÄTT!!! Fan--det är väl inte vårt fel att vi har lite dyslexlexlis i generna. Vadå...vi kan ju inte va helt pärfäkta..HAHA. Nice stavning på den va!? Man måste ju ge dom nåt att klaga på oxå.



Saknar dej massor min kära Linnis. När ska du komma över hit till alla surf-babesen?



puss o kramisar

xxooo

Moster Karro



2010-01-11 @ 05:17:42
URL: http://missishews.blogg.se/
Postat av: Karolina

ohhh BTW,,,man kan vist bli doktor. Ingen kan läsa deras handstil iallafall!!! Så det så! ;)

2010-01-11 @ 05:19:27
URL: http://missishews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0