fråger-fråger

 

Ditt namn? linnea boren
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? hela 169
Spelar du något instrument? instrument?
Dina första tankar när du vaknar? jag vill somna om, det är kallt, jag längtar tills jag får gå&lägga mig i kväll.
Vart befinner du dig just nu? i soffan under täcket.
Biter du på naglarna? nae, sometimes.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? lila,
Har du några husdjur? hund
Är du singel? nej!!
Vem är snyggast? rasmus
Vem vet mest om dig? ingen,
Vad vill du ha just nu? närhet
Ditt mål i livet? dö lycklig?
Rädd för? för mycket.. ensamhet
Hur gammal är den äldsta person du kysst? haha!
McDonalds eller Burgerking? macken D
Sjunger du? JÄMT, sorligt för min omgivning.
Vad har du för skostorlek? 39, ohja!
Vill du gifta dig? arå
Kommer du överens med dina föräldrar? jadå
Din hårfärg? blå!
Skor du hade på dig idag? svarta,
Vad sover du i? trosor. ibland
Kläder du har på dig? hotpant&tjocktröja, hagatröja.. jag är en svikare.
Favoritårstid? vår&SOMMAR, ganska uppenbart efter förra inlägget
Favoritmat och dryck? tacos, jag sticker verkligen ut!
Hur svarar du i telefonen hemma? a hej rä ä linnea
Hur svarar du i mobilen? a hej rä ä linnea
Sov du ensam inatt? ja, * cut my arms
Vad gjorde du kl 08 imorse? kom till skolan, var underbart glad eftersom kl var 8 och jag var i skolan..
Vad var det senaste någon sa till dig? jag lägger telefonen här.
Druckit idag? vatten, oboy
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt, fucking äcklig snö kalt, självmordsväder
Godaste glassmaken? choklad
Drömmer du mardrömmar? aldrig, fast i natt
Favoritklädsel? mjukiskläder
Favorit godis? allt?
Hur många kuddar sover du med? 5-6
Längtar du mest efter just nu? till klockan nio. bra film på teve, roligt liv!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? förkylning
Saknar du någon just nu? rasmus ♥
Snus eller cigaretter?
Vill du ha barn? ja, fast ae. kommer nog dö..
Längtar du till din nästa födelsedag? nja.
Är du blyg? ja..ibalnd..beror på
Tycker du att du har fin dialekt? åh, pinsamt fin
Tycker du om fester? love
Har du använt någon hårprodukt idag? spray och värmeskydd
Vad har du för planer till helgen? rasmus? slappa
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 4år snälla! barn behöver lära sig
En bra film? en otäck skräck, blivit fan av dom
Vem får en kram? den som förtjänar
Vem får en puss? rassetasse
Hund, råtta eller katt? spyr
Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa

jo så kul har ja, csi på teve.. typ bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0