gula-simpsons

dom fula, gula gubbarna. jag tålde dom inte. jag fattade inte skämten. ur tråkigt. jag fattade verkligen inte the point med att sända gula, tråkiga gubbar i teve-rutan. jag fattade inte. men min pojkvän rasmus skulle jämt se detta hemska pogramet.. jag typ somnade, men sen gav jag det en chans. nu är det kul. jag fattar the point med dom gula gubbarna riktigt roliga. nu kan jag sitte hemma själv och kolla. tilloch med skratta åt dom. haha det är kul!
sen har vi ju det där programet family guy... hmm får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Sandrapandralingonbandra

haha, seriöst. Family är stööööööört kul.

2010-01-14 @ 21:55:31
URL: http://ljusbrunt.blogg.se/
Postat av: Karolna

Detta är Summer's favvo på tv!! ...mmm...säkert ett bra barnprogramm. Om bara barnhälsovården viste..haha

2010-01-18 @ 11:47:13
URL: http://missishews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0