min vän

min fina vän julia becker, på något sett hör vi ihop, fast vi nu inte alls hänger i hop särskilt ofta (så som förr) men det har ändå alltid varit julia och linnea, linnea och julia. folk säger jämt fel. dom säger julia till mig och linnea till julia, vi är hur olika som helst och vi vill aldrig göra samma saker, vill jag till höger vill hon till venster vill j hon pizza vill jag ha sallad, det har alltid varit så, kommer alltid att vara, men även fast vi aldrig tycker lika dant, är det henne jag ringer när jag vill något är det henne jag har haft mina galnaste och gladaste stunder, våra galna skrattattacer, haha ingen som kunde köra över oss. när det var vi. jag saknar att få dom där attacerna (som vi får, tro inget annat, men inte lika ofta), saknar allt det där. men jag älskar min underbara vän.♥
japp, denna snygging on the dancefloor, het singel!
 [email protected] you name it!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det där kmr tbx till våren, haha... skrattattacker och alla lär flytta på sig!

2010-01-10 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0