snö-äcklet

jag hatar snö, jag tycker det är fult.
det är kalt och blött och vitt.
jag hatar att frysa
och folk som är rädda för växsthus effekten?
herregud det är ingen jävla växthus effekt här inte, nejnej!
tack för den.
jag vill ha sol, jag älskar sol.
värme, det är fint.
det är färger
man behöver sol, huden klara ju inte denna kyla
huden behöver sol, jag behöver sol.
vi i sverige behöver d-vitaminer. vi ser ju ut som spöken.
undeerbara sommar
man slipper den äckliga jackan som man får klaoustrofobi i,
och mössan som förstör håret. naej usch.
så nu tycker jag allt att växthus effekten ska få eld i baken
för oh ja tack med sommar och värme!


- kan någon bara skicka mej på solsemester!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag har ju erbjudit dig att följa med till Australien!!!!!

2010-01-13 @ 19:07:37
Postat av: mormor

Kom med till Australien!!!!!

2010-01-13 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0