tråk-dag

underbara bästa kunskap som ger oss inga lektioner idag, i morgon och fredag, faboulos, men jag blir ju så raslös, jag har så tråkigt, bara sitta hemma. och fucking teve-helvetet sänder ju inga bra program på dagarna, fattar dom inte att folk kanske är lediga från skolan!!
 jag har städat mitt rum i brist av inget att göra, jag har kollat på värdelösa teve-program, jag har gått till datorn från datorn och till datorn igen. jag har ätit popcorn och käkat glass. mitt liv är just nu så händelsefult!
nu ska jag ta lite mer popcorn, tänka på vad man ska hitta på i morgon, kanske åka in och kära funking-loveli-prov, fast det är mvg prov så jag vet inte än. men vore skönt att se lite ansikten och träffa folk. se världen utan för huset.

uppdatering: nu märkte jag att lovely-teve sände oth, åh vad jag älskar oth. nu fick jag hopp igen.


Kommentarer
Postat av: carro

snygg brud! snygg blogg! :D

2010-01-13 @ 19:17:23
URL: http://cmeh.devote.se
Postat av: Anonym

tack själv snygging!

2010-01-16 @ 17:43:54
URL: http://aboutlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0