dont care or give a fuck lixom



snygg,
måste verkligen skriva av mig, måste det. jag kan verkligen inte skirva dagbok, det går inte.
det är så svår att vara personlig för sig själv. lättare att vara det inför andra .men ändå inte
ta inte allt så serisöt nu,klockan är lixom 3 på natten, sur irriterad och trött. så vet inte hur det kommere att sluta
min blogg kommer aldrig bi någon mode blogg,eller hej i dag har jag gjort.. sorru dudes
min mamma sa efter förra inlägget eller något.Linnea vet du var oh father a been touthing my self and im worried osv.. betyder. nej jag är fem år och kan inte engelska. och man ska inte ta det så seriöst. det är nämligen så att det är en låt text. ni behöver inte oroa er.och förresten var det inte precis det grovade som kommit ut ur min mun, det ska gudarna veta. jag är ganska snuskig av mig och bryr mig inte så mycket om knulla kommer ut ur min mun. då är det inte så att jag går runt och säger det. men det händer och jag bryr mig inte. och det är ingen big deal. vet inte ens varför jag tar upp detta vill bara skriva. kanske skriver för mycket. men jag vet inte vart jag ska ta vägen. för jag kan inte sova. förresten är jag så jävla besviken.okej nu ta jag det,.
nej jag skriver dte inte nu, kan inte.går.inte. men iaf såär jag jävligt besviken på allt!
förutom VÄRMEN. älskade värmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har hört ännu busigare ord från din mun! :(



puss sara

2010-07-06 @ 21:05:35
URL: http://grimblogg.blogg.se/
Postat av: linneaa

hahahaha, det ärså det ska vara ;)

2010-07-07 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0