fundering-ar



är allmänt glad och lycklig, allt i från vad jag borde vara,
min stora feta ( dock väldigt smala) kärlek åker om en vecka.
OM EN VECKA.
har rdan gåtit för mycket, men jag borde inte vara glad.
kommer inte kunna bli dessamma igen,
och jag kommer väl gå in i en koma. gå in i dimman.
funderar på att starta en mode blogg och tjänna feta summor pengar.
bara för att inte vara jag. förendras lite.
för dom som inte vet åker min bästa till usa 1 år. ETT ÅR
kan knappt prata om det. och varenda människa tycker det är det intressantaste att prata om
men jag vill inte prata om det. kan alla bara vara tysta.
och jag ser all så negativt, bara för att inte bli besviken.
jag har lärt mig det nu, om man längtar efter något eller tror på något
då blir det skit. därför tror jag svart i stället, så slipper jag bli besviken.
för det är dte värsta jag vet,
på tal om blogg jag pratade om förut.
kanske ska skaffa en till, en mode och denna, mode och denna (linnea blogg dagbok) det vore något
elleer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0