helvetes jävla skit

okej, nu är jag  jävigt förbannad. jävligt! Har bråkat med tvdosERNA i en kvart och tv helvetet ger mig ingen bild.
as-tv. hatar dagens teknologi, den gör mig förbannad. Kan även tilllägga att jag hatar flugor. så vidriga
dom krper på en på natten så man vaknar och som är allmänt äckliga och jag bor förfan inte på lande längre!, och sen går jag omkring som en levand zombie. mina ögon har fortfarande kvar den där infektionen, men jag kan vara lught den skulle gå över om 5-7 dagar. Om jag tar pencelin. men tack vad kul att höra! har lixom inte gått runt och haft den i en vecka redan. In my ass. Och sen kan jag sägaatt  snor har bombarnerat min näsa så jag ser ut som en anka, för jag måste andans med öppen mum, känner intga lukter och känner ingen smaak. men kul kan ju lika gärna sluta äta.
Eller föresten så kan jag inte äta för det finns ingenting i kylskåpet. nej en liter mjölk och enhalv onst. och en massa cider. Då kan man ju undra vad jag ska leva på den senaste dagarna. om jag inte hhade något samvete skulle jag klunka i mig alla cider slänga tv i golvet och spruta gifr över hela världen så alla flugor dog. Men dock heter jag linnea och har typ inget annat en ett samvete.

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0