-

på tal om syk..

jag vill typskriva ner allt vad jag tänker, aso allt. helt ointressanta saker.
typ i dag spillde jag ut ett glas kola. i dag stavadejag fel på galss när det skulle vara glas.)
och så vilja skriva en bok, som handlar om bara mig. bara mig
fan vad kul. så bara hmm. vad ska den handla om?
och grejen är att jag tror att hemska saker gör en starkare. och det är sånt man ska skriva en bbok om,
och det har fan inte hänt mig en hemsk sak. typ. stor. i bland kan jag gå och bara men kan det hända
något som gör mig starkare. ( aso inte typ döds sak eller ngt men nåt.) för jag ¨måste vara så onitressant
bara hej, villa volvo hund och föeldrar som bor i hop. ja går aldrig ensam och inngen i min släkt har dött.
kul , end of story. tjoho. okej mitt hus har brunnit ner. men ser den inte som en sån stor sak.
fick bara fobi för brandalarm och inte blev jag starkare. inte ens i armarna..
okej, fan vad hemsk jag låter. tar tillbaka att jag vill att ngt hemsk ska hända.
så jävla korkat. men ni fattar vitsen

dock tror jag ingen läser,vilket är skönt. annars skulle jag nte skirva så här

Kommentarer
Postat av: carro

jag läser :D

2010-06-12 @ 09:41:36
URL: http://caroliines.devote.se
Postat av: linnea

hihi, go carro!

2010-06-12 @ 12:37:45
Postat av: jennifer

Jag också faktiskt :P

2010-08-11 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0