" du är typ syk

seriöst, helt seriöst. jag väntar på att få en diagnos. eller bara något.
det skulle vara skönt. eller nej men. då vet man vad som är fel.
eller kankse inte diagnos. bara mer "du är syk"
skulle inte fövånna mig. fast jag är ju inte det.
aso jag är ju inte syk, så gå inte runt och tro det. men man kan ju bli.
man kan ju. jag vet typ inte alls vad jag vill. jag vet typ inget. inte för jag bryr mig.
men mer små saker. typ åh jag vil inte sova ensam i natt. smsa rasmus,
han kommer att komma. man bara fan vad skönt att sova ensam i natt..
sen bara" linnea jag kan inte komma" man bara typ. NEJ jag vill inte sova ensma.
 jag vill träffa dig. typ s. inte ara så men typ exempel. sjukt.
aso jag är ju inte syk för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0