jag måste säga att jag är sjukt sexig i mina målar-kläder även sjuktblå. blå på ställen man kanske inte bord vara blå på.

serisöst, vad vill teve 6 mig?
på fredag ska dom visa  "ett päron ill farsa firar JUL!!
då undrar jag vad dom tänker med, och framför allt HUR dom tänker.
aldrig att jag skulle titta på en vinterfilm och gå och bli depremerad.
vad är detta? vem vill se snö på film? detär nu dom ska visa sällskapsresan
förresten tycker jag aldrig att dom borde visa snö på teve.
fult, äckligt kalt.

OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT DET ÄR SOMMAR, VARMT OCH SOL OCH UNERBART
MAN SLIPPER FRYSAA OCH MAN SLIPPER VILJA MER ELLER MINDRE TA LIVET AV SIG.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0