rasstlös

jag blir så rasstlös, hela tiden.
när jag gör en sak vill jag göra en annan sak.
när jag inte tycker något är kul, tröttnar jag och skiter it. ger det inte en chans
när jag äter en godis länktar jag tills jag ätit upp den så jag får ta en annan.
när jag tar den kungt blir jag stressad.
när jag har mycket att göra mår jag bra. jag jobbar bättre när jag jag har mycket att göra
jag kommer aldrig at bli nöjd. jag kommer alltid att vilja ha mera.
jag kan aldrig göra en sak länge, då blir det tråkigt.
jag kommer alltid att tröttna, jag tröttnar så fort.
jag är för rasstlös.  jag kommer alltid att vara det.


Kommentarer
Postat av: jullan borééééééén

rastlös*

2010-06-03 @ 11:03:23
URL: http://juliiastyle.devote.se
Postat av: linnea

klaga************'

2010-06-03 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0