att-sjunga-i-duschen

jag sjöng nyss, den här gången i duschen. alldeles för fel text, troigen fel melodig och alldeles för falskt.
men då fick jag en tanke, varför man alltid sjunger i duschen?
dock vare inte mig jag tänkte på eftersom
jag sjunger jämt, hela tiden, närsom helst, lite mer, lite till och sen några flera timmar på det
jag sjöng nog innan jag pratade, dock väldigt falskt och fel meningar
"linnea, higher inte follow!" så kan det bli, så kan de gå. lite för ofta
men ika glad är jag för de, men gladast är nog räven
trots allt, kanske inte. inte när han hör mig sjunga
men tillbaks till saken, varför sjunger man i duchen?
s.i.c.k
om ni vet det kan ni ju kommentera, skulle vilja veta det.

och en annan sak, jävla duntäcke-eller-ska-jag-säga påslakan som inte vill vara på täcket.
duntäcket åker ut, och jag uppräckte precis att jag får sova utan påslakan, för jag orkar verkligen inte stoppa
tillbaka däcket i påslakanet.

det blev en hel uppsats, kanske kan ge den till Camilla, vad glad hon kommer bli. i stället för kvarlevor-uppsatsen
MVG. så den tänker jag inte göra. hon kan få den här istället. då kommer hon bli glad. allt för glad, så hon får den nog inte. så kul ska vi inte ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0