jag-är-inte-naken



nej, jag är inte naken. sorry dudes!

funderar mellan naturkunskapsidor att man spenderar sjukt mycket tid på att kolla på bloggar
man vet ju mer än bloggerskorna än vad man vet om sin egen granne.
man spenderar mer tid framför dator att kolla bloggar, än vad man pluggar
sickt.. fast börjar tröttna på bloggar
vist det är kul, men lite överdrivet i bland
jaja

i dag träffade jag iaf hanna, länge sen. vi gick på stan
införskafftede mig en halv-ful klänning och mina efterlängtande-förmodeligen-underbara
korta-tights. tack. nu ska jag träna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

get a room!!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 20:11:25
Postat av: Anonym

hahahah nej skoja linnea. dedär va elakt. puss.

2010-03-18 @ 20:11:40
Postat av: Anonym

skärp dej med ditt jävla skärp och dö. yazz dö.

om det inte är yazz flåt. dö då inte.

2010-03-25 @ 18:15:57
URL: http://aboutlineaa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0