pablo-reberto



dagens kanske inte bästa? smält smör i chokladbollar. min syster hon kan
pablo-reberto stör mig om sitt fett snack på spotify,
jag sitter här skriver mening efter mening. ( blev några rader)
på mitt uppdrag. min blogg mitt liv framöver till nästa torsdag då jag kan pusta ut
kommer handla om mitt upptrag, alla tårar och alla utbrott.
det är väl sånt man får fajtas med när man går på kunskap. jag vet inte?
fast å andra sidan gör jag 100 sånna raporter, i stället får att gå på någon annan skola
dock överdrev jag. skulle nog ta livet av mig om jag var tvungen att skriva 100..
men fatta vinkeln.
dck dagens bäst; teven. den sviker inte. bästa programen. så det blir inte många sidor skrivna i kväll inte
ack ack. men i morgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0