åldersnojja

kan inte sova, har smått panik och nojjar över att bli gammal.
det kommer bli en kanske lång, rörig och många stavfel i denna text. men skit samma!
jag nojjar mig verkligen. jag har panik över att bli gammal! då menar jag inte 70.
jag menar typ 18. alla längtar tillls dom tar studentent. helt seriöst
jag är livrädd. vad ska jag göra då? jag vill inte varra själv. och minst av allt jag vill
INTE bo själv. jag kan inte lite på mig själv, och tycker inte om att vara själv.
DEt finns lixom inget trygghet kvar. det är nog det som skrämmer mig.
att jag inte vet hur det kommer att bli.
jag vil inte börja plugga direkt efter jag slutat skolan, och jag vill absolut inte se mitt liv gå i en cirkel
med ett kasst jobb och se mitt liv gå i spillor..
jag vill inte bli det där gråa.
Jag hatar att inte veta vad som kommer att hända
pch värsta av allt typ över 30-40 år. okej jag får panik. ja ser typ bara grått håt och rynkor.
okej jag vet att man inte ser ut så när man är 30-40
men vad ska man göra då? vara fast med familj, hus och villa hund.( NEJ JAG SKA DEFENITIFT INTE HA HUND! INTE ETT DJUR SKA JAG HÀ). ännu mera panik
jag vill inte ha några barn, jag vill inte vara tvungen att finnas där hela tiden. jag vill inte bli så jävla bunden
jag vill inte ha villa och jobb och mitt liv går runt i en cirkel till jag blir 100 å och dör.
jag vill bara vara ung. få maten serverad varje dag och vara fri.
men vad ska jag göra medmitt liv. snart står jag med hatten på huvet och super skallen av mig medans jag tar studenten. vad händer sen? vad ska jag bli då? vad skajag göra då?
 jag vet bara ad jag ine vill bli.. gammal.


okej, jag menar inte så att jag helle vill dö än att bi gammal. men hellre young 4.ever

Kommentarer
Postat av: V

linnea, du sätter ord på hur jag känner!

2010-06-01 @ 15:04:03
URL: http://intecoolt.blogspot.com
Postat av: linnea

det är du och jag v!

2010-06-01 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0