if you'r my angel, save me from danger.

naturkunskap i mitt hjärta, kommer nog alltid att vara mitt favorit ämne.. *iron
tycker om att vara ironisk.
och så är jag så himla glad i dag. fast det är inte kul att skiva om.
Hej jag heter linnea och jag har värdens bästa liv, allt är underbart och mitt liv är som ett liv på roser.
kan inte vara lyckligare jag älskar allt
tack hej nästa blogg.
booring.
kanske även därför jag verkar så negativ, för det är lättare att skriva..
så ska vi ta en jag vill ha lista, för annars blir detta inlägg FÖR positivt.

*bruna jävla smala ben
*beach-kropp (orginellt)
*ett tuggumi, för stinker vitlök
*en pool
*ny kläder
* en pojkvän som är social och inte sover

lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0