jag har slutat kolla hur många besökare jag har, jag är trött på mitt hår, jag proppar i mig sötsaker och jag har inget pigment




i förhoppning av att blir brun så att man akn går med bara ben utan att skämas ihjäl
har jag solat och solat, testat knep för knep. då bästa pappa kommer och berättar
för mig att jag inte har så lätt för att bli brun. att jag inte ha det pigmentet.
han kunde lika gärna sagt att jag är fett. det är något både jag och hanm kommer att få leva med.
det känns ju heller inte llika kul att öriga familjen är nëgro. kul jävla finne!

sen det där med min diciplin, jo tack och hej. det går inte.
min kropp behöver socker. why? jävla beach-kropp jävla den

och mitt hår, der är varmt och det är tråkigt och jag vill klippa av det. vilket väärsld problem
jag typ skäms.



Kommentarer
Postat av: Anonym

GARR på hans rumpa. i want <3 dock skulle jag vilja att den var lite hårigare och hade njutit mer av att se framsidan istället.. :/



sara

2010-06-07 @ 18:51:19
URL: http://grimblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0