jag skulle skriva en novell. ja, jag tog det helt seriöst...

min novell.

jag är inte som alla andra, folk tror jag är normal. det är jag inte.
jag är inte som alla andra.
jag har en hemlighet, som ingen vet
Mamma ropar från köket
-julia, du måste komma ner och äta, du kommer för sent till skolan annars
- Julia nu mååååste du komma!
jag hoppa precis in genom fönstret, jag har varit ute hela natten
mamma vet ingenting.
när jag är på väg till skolan går jag själv, jag gillar att gå själv.
En gång var jag nära på att bli avslöjad av min hemlighet..
för två år sedan körde vi bränboll på idrotten. Sanna ramlade och slog i knät
det bara rann blod.
jag blev suktad
JAG ÄR EN VAMPYR
hahaha, kan vara den seriösaste novellen jag har skrivit.. EVER.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kan vara den bästa novellen jag har läst!!!!!

2010-05-18 @ 21:40:56
Postat av: linnea

jag känner så jg med ;)

2010-05-19 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0