Observera,

Bara för att ni bara har fått sätt den negativa, deppiga, tjatiga Linnea, kör vi på lite till. More is more!
Så därför tänkte jag i mitt irriterande tillstånd skriva saker som gör min judt det, irrierad.

1. När jag inte får som jag vill
2. Äcklig mat, eller när jag inte får den mat jag vill ha
3 Djur
4. Att fylla år näst sista månaden på fucking jävla året.
5. Den som har bestämt äckliga regler (som åldern på krogen)
6. Lärare
7. Prov
8. När man kämpar som ett as och får dåligt resultat dvs: att träna, att plugga och att vara snäll
9. Att ma måste borta tänderna... Det är så jobbigt!! (likaså att ducha)
10. Att man har en pojkvän som bor på andra sdan jorden, så man får inte pussas på ett helt jävla år!! okej?
11. När folk tror att dom äger mig (Dvs madde och julia ;) ((fast dom inte gör det!!)
12. När jag inte får som jag vill
13. När man fryser, snö och allt sånt äckligt.
14. När folk bestämmer över mig!!
 
För att inte verka som ett nervrak gör jag en happylista.

1. Sova
2. Godis
3. pussas
4. Sniffa nagerlack, bensin, nektarinskal, pennor, limm osv..
5. Reta folk
6. Bada
7. Mysiga dagar
8. Bra filmer
9. SOL!
10. Familj, vännner osv..
11. När jag får som jag vill
12. Pengar
13.Festa
14.Skratta

Observera, listorna är ej rankade i vad jag gillar säms/bäst


Kommentarer
Postat av: JULIA

4. Sniffa nagerlack, bensin, nektarinskal, pennor, limm osv...

jag tror att allla tror att du är sånn nu, typ helt dum i huvet ;p

2010-10-15 @ 16:47:29
URL: http://juliastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0