att fatta fel beslut

Jag kan bli lite så här, varför man inte får tala om vad man ska rösta på? eller varför det är fel att fråga vad någon röstar på? jag kan ju förstå att det är pinsmat att säga att man rösta på SD. för det är det ju. på berga och vamar skolan (ligger i viken) vann SD i skolvalet. Aso vad är det för jävla ungar.ursäkt men jag tror det gick snätt i uppfostran. dom kanske ville göra uppror, men det finns bätte sätt att göra det. gå ut och rök på eller något.

Jag har iaf blivit intresserad av politik, kollar på debatter osv. förtst var jag inne på Socialdemokraterna, men ack vad lurar jag blev. känner att jag ändrat inriktning till brå/gröna. dock spelar det inte så stor roll vilka som vinner där. men mona och de andra två verklar vara lite vilsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0